متن های کوتاه خفن
 
درباره وبلاگ


من عاشق زمزمه کردن آهنگ هستم. همیشه شادم عاشق زنگیم و خونواده ام هستم. این وبلاگ بیانگر احساسات منه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 3537
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


جیقیل
اینی که میبینی رو با جون کندن درست کردم نظر ندی وبلاگم رو از هستی دیلیت می کنم حالیته؟




طبق بررسي آخرين مستندات درج شده در تاريخ هاي معتبر ايران و جهان :
چنگيز خان مغول و هيتلر جمعا به اندازه ي پرايد آدم نكشتن


يه پدري، یه روبات دروغ سنج میخره که با شنیدن دروغ سیلی میزده تو گوش دروغگو

تصمیم میگیره سر شام امتحانش کنه

پدر: پسرم، امروز صبح کجا بودی؟

پسر: مدرسه بودم

روبات یه سیلی میزنه تو گوش پسره

پسر: دروغ گفتم، رفته بودم سینما

پدر: کدوم فیلم ؟

پسر: داستان عروسکها

روبات یه سیلی دیگه میزنه تو گوش پسره

پسر: یه فیلم عشقی بود

پدر: چی؟ من وقتی همسن تو بودم

نمی دونستم عشق چیه

روبات یه سیلی میزنه تو گوش پدره

مادر: ببخشش عزیزم،هرچي باشه اون پسرته

روبات یه سیلی میزنه تو گوش مادره



دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد.

معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد،

زیرا با وجود این که پستاندار عظیم‌الجثه‌اى است، امّا حلق بسیار کوچکى دارد.

دختر کوچک پرسید: پس چه طور حضرت یونس به وسیله یک نهنگ بلعیده شد؟

معلم که عصبانى شده بود تکرار کرد که نهنگ نمى‌تواند آدم را ببلعد. این از نظر فیزیکى غیرممکن است.

دختر کوچک گفت: وقتى به بهشت رفتم از حضرت یونس مى‌پرسم.

معلم گفت: اگر حضرت یونس به جهنم رفته بود چى؟

دختر کوچک گفت: اونوقت شما ازش بپرسید





يه بار بچه اي از پدر خسيسش ده هزار تومان پول خواست . پدر گفت : چي ؟ نه هزار ؟ هشت هزارو مي خواي چه کار؟ تو هفت هزار هم زيادته چه برسه به شش هزار! بابام به من پنج هزار نداده که حالا من به تو چهار هزار بدم. حالا سه هزارو مي خواي چي کار؟ دوهزار کافيه ؟ بيا اين هزار تومنو بگير.بچه مي شماره مي بينه پانصدتومنه!!!




وقتي ما اسم فاميل بازي ميكنيم :
اسم : غلام
فاميلي:غلامي
غذا:غلام پلو
ميوه:غلام سبز
شغل:غلام فروش
شهر:غلام رود
كشور:غلامستان
گل:غلام بو
اشيا:غلام پلاستيكي
ماشين:هموني كه غلام سوارش ميشه ، اسمشو نميدونم


یارو اومده تو فیسبوک کامنت گذاشته " استفاده از فیلتر شکن حرام است " شماها همه دارین گناه میکنید ... !

.
.

یکی نیست بگه، مرتیکه خودت با قند شکن اومدی تو فیس بوک؟!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : goharamini