شعر طنز
 
درباره وبلاگ


من عاشق زمزمه کردن آهنگ هستم. همیشه شادم عاشق زنگیم و خونواده ام هستم. این وبلاگ بیانگر احساسات منه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 3532
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


جیقیل
اینی که میبینی رو با جون کندن درست کردم نظر ندی وبلاگم رو از هستی دیلیت می کنم حالیته؟




آخر یه روز تیک میگیـــری لباس های شیک میگیری

بابات را می کنــــی کچل تا بینی رو کنـــی عمــــل

با همراهت زنگ میزنـــی عینک رنگ رنگ میزنــــــی

این دل و اون دل میزنــی هی به موهات ژل میزنــی

جنــــس لباسات تریکـــو موزیک فقــــــط از انریکــــو

جوراب های فسقلکـــی روســـــــری های الکــــی

با اشـــوه های شتـــری میشینــــی پشت موتوری

تو خیالت خیلـــی تکــی فکر می کنی با نمکـــــی

خوشی با این تیپ خفن حالا قشنگـــــی مثــــلا ؟

دختر ا فقط واسه شوخیه ها باشه

یکــــــی از بزرگان حکایت کنـــــــد اگر یک نفر نیمه شب چت کنـــد

و با فـــــــرد بیگانه صحبت کنــــــد و کم کم به چت کردن عادت کند

و یک ساعتش را سه ساعت کند و هر شب به فردی محبت کنـــد

به افراد قبلـــــــی خیانت کنـــــــد و با بی خیالــــی جنایت کنــــــد

نـــه حدّ و حدودی رعایت کنـــــــد و اچ آی وی خویش مثبت کنــــد

و ایــــن قصه را پر حرارت کنـــــــد برای رفــــــــیقش روایت کنــــــد

چنانکه رفیقـش حسادت کنـــــــد و او هم رود نیمه شب چت کند

بعدی

نیمه شبی با حافظ!!!

نیمه شب پریشب گشتــــم دچــــار کابوس .. دیـــدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس

گفتم:ســـلام حافظ گفتا:علیـــــک جانــــــم .. گفتم:کجا روی؟ گفت: والله خودم ندانم

گفتم:بگیــــــر فالـــــی گفتا:نمانده حالــــی .. گفتم:چگونه ای؟گفت:در بند بی خیالی

گفتم:که تازه تازه شعــر و سخن چه داری؟ .. گفتا:که می سرایم شعـــــر سپید باری

گفتم:زدولت عشـــــق گفتا:کـــــودتا شـــــد .. گفتم:رقیــــــب گفتــــــــا:کله پا شـــــد

گفتم:کجاست لیلـــــــی؟ مشغول دلربایی؟ .. گفتا:شده ستاره در فیلم سینمایــــــی

گفتم:بگــــــو زخالش آن خال آتش افـــــروز؟ .. گفتا:عمــــــل نمــــــــوده دیروز یا پریروز

گفتم:بگــــو زمویش گفتا:که مـــش نمــــوده .. گفتم:بگو ز یارش گفتـا:ولش نمــــــوده

گفتم:چرا؟چگونه؟عاقل شده است مجنون؟ .. گفتا:شدید گشته معتاد گرد و افیــــــون

گفتم:کجاست جمشید؟جام جهان نمایش؟ .. گفتا:خریده قسطی تلویزیون به جایــش

گفتم:بگو ز ساقـــی حالا شده چــــه کاره؟ .. گفتا:شدست منشـــی در دفتــــــر اداره

گفتم:بگــــــو ز زاهـــــد آن رهنمای منـــــزل .. گفتا:که دست خــــود را بردار از سر دل

گفتم:ز ساربان گـــــو بـــــا کاروان غـــــم ها .. گفتا:آژانــــس دارد با تــــــور دور دنیـــــا

گفتم:بگــــو ز محمــــــل یا از کجـــــاوه یادی .. گفتا:پژو دوو بنـــز یا گلــــف نوک مدادی

گفتم:که قاصدت کو آن باد صبـــــح شرقـــی .. گفتا:که جای خود داده به فاکس برقـی

گفتم:بیــــا ز هدهد جوییــــم راه چـــــــاره .. گفتا:به جای هدهد دیش است و ماهواره

گفتم:ســــــلام ما را باد صــــــبا کجـــــا برد؟ .. گفتا:به پســــت داده آورد یا نیـــــاورد؟

گفتم:بگــو ز مشک آهوی دشت زنگـــــی .. گفتا:که ادکلن شد در شیشه های رنگی

گفتم:ســـراغ داری میخانه ای حسابــــــی؟ .. گفتا:آنچه بود از دم گشته چلوکبابــــی

گفتم:بیا دو تایـــــی لب تــــــر کنیــــم پنهان .. گفتا:نمی هراســـــی از چوب پاسبانان

گفتم:شراب نابــــی تـــــو دست و پا نداری؟ .. گفتا:کـــــه جاش دارم وافــــور با نگاری

گفتم:بلنـــــد بوده مــــوی تــــــو آن زمان ها .. گفتا:به حبــس بودم از تــــه زدند آن ها

گفتم:شـما و زندان؟ حافظ ما رو گرفتــــی؟ .. گفتا:ندیده بودم هالو به این خرفتــــــی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : goharamini