تیکه های پسرا به دخترا
 
درباره وبلاگ


من عاشق زمزمه کردن آهنگ هستم. همیشه شادم عاشق زنگیم و خونواده ام هستم. این وبلاگ بیانگر احساسات منه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 3527
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


جیقیل
اینی که میبینی رو با جون کندن درست کردم نظر ندی وبلاگم رو از هستی دیلیت می کنم حالیته؟




- خانوم شماره بدم پاره میکنی؟
2-
خانوم ببخشید مستقیم از کدوم طرفه
3-
خانوم شماره ی کفشمو بدم؟
4- (
در برخورد با چنتا دختره زیبا) هنوز فصله هلو نشده
5- (
در برخورد با چنتا دختره کم سن) اِ مهد کودک تعطیل شد شما اومدین بیرون.
6-
حاج خانومم ماچ خانوم
۷- آهای خانوم کجا کجا
۸- از اون بالا کفتر می‌آید
۹- آخ چشم ..فدات بشم
۱۰- نازتو بخورم ..شب شام نخورم
11-
خانونم شما دو تا سه قلوئید؟
13-
این روزها همه به من شماره می‌دهند شما چطور
12-
دهات چه خبر؟
14-
فدات و بخورم
15-
قربونت بچسبم
16-
فدات بگردم
17-
خودت مگه خواهر مادر نیستی؟
18-
خانوم جیگرتو واسم بلوتوث میکنی؟
19-
جیگرتو یواشکی بخورم
20-
ببخشید شما چقدر شبیه دوست دختره آیندهء من هستین
21-
هندونه بیار قاچ کنم لباتو بیار ماچ کنم (NEW)
اینم چند تا متلک که به دخترهای دماغ عملی میتونید بندازید!
1-
خانوم شما بینیتونو ختنه کردید؟
2-
خانوم شما دماغتونو مدل خوکی عمل کردید؟
3-
خانوم میاید دماغامون عوض؟
4-
اینو صافکاری کرده که بعدا درخت بکاره
5-
اینو دماغشو تازه خریده برچسبش و نکنده
6-
خانوم کلیه هاتو فروختی دماغتو عمل کردی؟
۷-میبخشید خانوم دماغتونو خر گازگرفته؟
۸-ده بار دیگه دماغت وعمل کنی تازی میشی مثل اِبی
۹-خانوم بینیتون افتاده چسب زدین؟
1
۰-خواستی ماشین بخری وانت بخر بینیت و بندازی عقب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 9:52 ::  نويسنده : goharamini